Administracja

Strona główna Oferta Usługi Cloud

Administracja usługami dedykowanymi

Sprawnie łączymy najwyższe standardy sprzętowe z umiejętnościami i wiedzą doświadczonych administratorów. Powierzając IQ zarządzanie usługami dedykowanymi, zapewniasz swojej infrastrukturze IT najlepsze warunki do niezawodnego funkcjonowania.


Dajemy Ci pełną dowolność w wyborze oprogramowania i konfiguracji usług. Oferujemy pakiety skrojone na miarę potrzeb Twojej firmy. Aż 70% personelu zatrudnionego w IQ to pracownicy działu technicznego. Dzięki temu wszystkie działania podejmujemy w trybie 24/7/365. Nasi administratorzy reagują na każdą awarię w ciągu zaledwie 1 h.


Postaw na profesjonalną administrację usługami dedykowanymi. Wybierz najkorzystniejszy plan wsparcia technicznego. Zapewnij bezpieczeństwo i ciągłość działania infrastruktury IT w Twojej firmie.

Basic

Wspierane systemy operacyjne

Linux / Windows

dostęp root

Wspierane usługi / technologie

Nie dotyczy: administracja systemem i usługami po stronie klienta

Pomoc techniczna 24/7/365 - bezpośredni numer dyżurnego administratora w przypadku zgłaszania awarii

Czas reakcji na awarie sprzętową serwera - faktyczne podjęcie działań w trybie 24/7/365

1 h

Gwarantowany czas usunięcia awarii sprzętu serwera w trybie 24/7/365

4 h

Podwyższony priorytet realizacji zgłoszeń

Czas reakcji: awaria krytyczna (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)

Czas reakcji: problem (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)

Czas rekacji: usterka (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)

Zlecenia administracyjne: czas przyjmowania

Zlecenia: czas rozpoczęcia realizacji (max.)

Wsparcie administracyjne w przypadku awarii sprzętowych i poważnych awarii wymagających interwencji lokalnej

Pomoc w zakresie obsługi serwera i konfiguracji oprogramowania

Optymalizacja, personalizacja i aktualizacja oprogramowania

Monitoring stanu sprzętu, wykrywanie awarii sprzętowych

- CPU - pamięć RAM - temperatura - zasilanie

Monitoring działania serwera (serwer działa / serwer nie działa)

Monitoring działania serwera, systemu, utylizacji zasobów

Zawansowany, ciągły monitoring serwera oraz poszczególnych usług (WWW, SQL.) pozwalający na błyskawiczną reakcję administratora w przypadku destabilizacji ich działania

Cykliczne przeglądy serwera i jego konfiguracji

Statystyki obciążenia, ruchu sieciowego

Konsultacje techniczne, nie będące zleceniami administracyjnymi

Planowanie rozwoju/skalowalności platformy Klienta

Analiza stanu systemu i oprogramowania

Doradztwo w zakresie bezpieczeństwa systemów informatycznych

Konfiguracja i obłsuga backupu

Bezpłatna powierzchnia na backup

100 GB

Codzienne kopie bezpieczeństwa (utrzymywane 1 lub 2 ostatnie kopie) oraz usługa przywracania danych

Miesięczna ilość godzin pracy administratora (instalacja i konfiguracja usług i inne czynności wyżej opisane)

bezpłatnie w ramach usługi serwera
Standard

Wspierane systemy operacyjne

Linux: Debian, Ubuntu, AlmaLinux, CentOS, CloudLinux, RockyLinux

Wspierane usługi / technologie

Podstawa administracja prostymi środowiskami typu LAMP / PostgreSQL bez wirtualizacji Panele: DirectAdmin (podstawowa konfiguracja)

Pomoc techniczna 24/7/365 - bezpośredni numer dyżurnego administratora w przypadku zgłaszania awarii

Czas reakcji na awarie sprzętową serwera - faktyczne podjęcie działań w trybie 24/7/365

1 h

Gwarantowany czas usunięcia awarii sprzętu serwera w trybie 24/7/365

4 h

Podwyższony priorytet realizacji zgłoszeń

Czas reakcji: awaria krytyczna (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)

max. 2 h

pon. - pt. 07.00 - 22.00


max. 4 h przez pozostały czas

Czas reakcji: problem (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)

max. 12 h

Czas rekacji: usterka (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)

max. 48 h

Zlecenia administracyjne: czas przyjmowania

pon. - pt. 8.00 – 18.00

Pozostały czas w tym dni wolne – po uprzednim umówieniu

Zlecenia: czas rozpoczęcia realizacji (max.)

max. 24 h
po zarejestrowaniu zgłoszenia, w godzinach jak wyżej

Wsparcie administracyjne w przypadku awarii sprzętowych i poważnych awarii wymagających interwencji lokalnej

Pomoc w zakresie obsługi serwera i konfiguracji oprogramowania

Optymalizacja, personalizacja i aktualizacja oprogramowania

Monitoring stanu sprzętu, wykrywanie awarii sprzętowych

- CPU - pamięć RAM - temperatura - status kontrolera RAID - stan dysku (S.M.A.R.T.) - zasilanie

Monitoring działania serwera (serwer działa / serwer nie działa)

Monitoring działania serwera, systemu, utylizacji zasobów

Zawansowany, ciągły monitoring serwera oraz poszczególnych usług (WWW, SQL.) pozwalający na błyskawiczną reakcję administratora w przypadku destabilizacji ich działania

- 1 wybrana strona WWW (działanie LAMP) lub usługa: FTP, bazy danych (MySQL, PostgreSQL), porty (przyjmowanie połączenia) - wykorzystanie pamięci RAM - wykorzystanie CPU - zapis/odczyt z dysków - dostępność miejsca na partycjach - dostępność inodów na partycjach

Cykliczne przeglądy serwera i jego konfiguracji

Statystyki obciążenia, ruchu sieciowego

Konsultacje techniczne, nie będące zleceniami administracyjnymi

1 h

Planowanie rozwoju/skalowalności platformy Klienta

Analiza stanu systemu i oprogramowania

Doradztwo w zakresie bezpieczeństwa systemów informatycznych

Konfiguracja i obłsuga backupu

Bezpłatna powierzchnia na backup

250 GB

Codzienne kopie bezpieczeństwa (utrzymywane 1 lub 2 ostatnie kopie) oraz usługa przywracania danych

Miesięczna ilość godzin pracy administratora (instalacja i konfiguracja usług i inne czynności wyżej opisane)

2 h

369,00
PLN/miesięcznie (brutto) 300,00 PLN/miesięcznie (netto) Zamów
Pro

Wspierane systemy operacyjne

Linux: Debian, Ubuntu, AlmaLinux, CentOS, CloudLinux, RockyLinux


Windows: Windows Server Standard 2016/19/22 PL/ENG (Hyper-V oraz VMware do poziomu Hypervisora)

Wspierane usługi / technologie

LAMP / PostgreSQL Nginx Tomcat Varnish HAProxy LiteSpeed (z panelem DirectAdmin, cPanel) Wirtualizacja: ProxmoxVE KVM Hyper-V VMware Panele: DirectAdmin cPanel Obsługa SAN / NAS

Pomoc techniczna 24/7/365 - bezpośredni numer dyżurnego administratora w przypadku zgłaszania awarii

Czas reakcji na awarie sprzętowe serwera - faktyczne podjęcie działań w trybie 24/7/365

1 h

Gwarantowany czas usunięcia awarii sprzętu serwera w trybie 24/7/365

4 h

Podwyższony priorytet realizacji zgłoszeń

Czas reakcji: awaria krytyczna (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)

max. 1 h

Czas reakcji: problem (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)

max. 6 h

Czas rekacji: usterka (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)

max. 24 h (po zarejestrowaniu zgłoszenia, zgodnie z powyżej)

Zlecenia administracyjne: czas przyjmowania

pon. - pt. 6.00 – 22.00

Pozostały czas w tym dni wolne 8.00 – 20.00

Zlecenia: czas rozpoczęcia realizacji (max.)

max. 8 h
po zarejestrowaniu zgłoszenia, w godzinach jak wyżej

Wsparcie administracyjne w przypadku awarii sprzętowych i poważnych awarii wymagających interwencji lokalnej

Pomoc w zakresie obsługi serwera i konfiguracji oprogramowania

Optymalizacja, personalizacja i aktualizacja oprogramowania

Monitoring stanu sprzętu, wykrywanie awarii sprzętowych

- CPU - pamięć RAM - temperatura - status kontrolera RAID - stan dysku (S.M.A.R.T.) - zasilanie

Monitoring działania serwera (serwer działa / serwer nie działa)

Monitoring działania serwera, systemu, utylizacji zasobów

Zawansowany, ciągły monitoring serwera oraz poszczególnych usług (WWW, SQL.) pozwalający na błyskawiczną reakcję administratora w przypadku destabilizacji ich działania

- wybrane strony WWW: nieograniczona ilość stron WWW (wiele stron WWW w jednym scenariuszu wykonywanym krok po kroku) - wybrane usługi: FTP, bazy danych (MySQL, PostgreSQL), porty (przyjmowanie połączenia) - wykorzystanie pamięci RAM - wykorzystanie CPU - zapis/odczyt z dysków - dostępność miejsca na partycjach - dostępność inodów na partycjach

Cykliczne przeglądy serwera i jego konfiguracji

min. raz na 1 miesiąc

Statystyki obciążenia, ruchu sieciowego

Konsultacje techniczne, nie będące zleceniami

2 h

Planowanie rozwoju/skalowalności platformy Klienta

Analiza stanu systemu i oprogramowania

Doradztwo w zakresie bezpieczeństwa systemów informatycznych

Konfiguracja i obłsuga backupu

Bezpłatna powierzchnia na backup

500 GB

Codzienne kopie bezpieczeństwa (utrzymywane 1 lub 2 ostatnie kopie) oraz usługa przywracania danych

+ indywidualny harmonogram backupu

Miesięczna ilość godzin pracy administratora (instalacja i konfiguracja usług i inne czynności wyżej opisane)

2 h

738,00
PLN/miesięcznie (brutto) 600,00 PLN/miesięcznie (netto) Zamów
Basic Standard Pro

Wspierane systemy operacyjne

Linux / Windows

dostęp root

Linux: Debian, Ubuntu, AlmaLinux, CentOS, CloudLinux, RockyLinux

Linux: Debian, Ubuntu, AlmaLinux, CentOS, CloudLinux, RockyLinux


Windows: Windows Server Standard 2016/19/22 PL/ENG (Hyper-V oraz VMware do poziomu Hypervisora)

Wspierane usługi / technologie

Nie dotyczy: administracja systemem i usługami po stronie klienta

Podstawa administracja prostymi środowiskami typu LAMP / PostgreSQL bez wirtualizacji
Panele: DirectAdmin (podstawowa konfiguracja)

LAMP / PostgreSQL
Nginx
Tomcat
Varnish
HAProxy
LiteSpeed (z panelem DirectAdmin, cPanel)

Wirtualizacja:
Proxmox VE
KVM
Hyper-V
VMware

Panele:
DirectAdmin
cPanel

Obsługa SAN / NAS

Pomoc techniczna 24/7/365 - bezpośredni numer dyżurnego administratora w przypadku zgłaszania awarii

Czas reakcji na awarie sprzętową serwera - faktyczne podjęcie działań w trybie 24/7/365

1 h

1 h

1 h

Gwarantowany czas usunięcia awarii sprzętu serwera w trybie 24/7/365

4 h

4 h

4 h

Podwyższony priorytet realizacji zgłoszeń

Czas reakcji: awaria krytyczna (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)

max. 2 h

pon. - pt. 07.00 - 22.00


max. 4 h przez pozostały czas

max. 1 h

Czas reakcji: problem (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)

max. 12 h

max. 6 h

Czas rekacji: usterka (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)

max. 48 h

max. 24 h

Zlecenia administracyjne: czas przyjmowania

pon. - pt. 8.00 – 18.00


Pozostały czas w tym dni wolne – po uprzednim umówieniu

pon. - pt. 6.00 – 22.00


Pozostały czas w tym dni wolne 8.00 – 20.00

Zlecenia: czas rozpoczęcia realizacji (max.)

max. 24 h
po zarejestrowaniu zgłoszenia, w godzinach jak wyżej

max. 8 h
po zarejestrowaniu zgłoszenia, w godzinach jak wyżej

Wsparcie administracyjne w przypadku awarii sprzętowych i poważnych awarii wymagających interwencji lokalnej

Pomoc w zakresie obsługi serwera i konfiguracji oprogramowania

Optymalizacja, personalizacja i aktualizacja oprogramowania

Monitoring stanu sprzętu, wykrywanie awarii sprzętowych

- CPU
- pamięć RAM
- temperatura
- zasilanie

- CPU
- pamięć RAM
- temperatura
- status kontrolera RAID
- stan dysku (S.M.A.R.T.)
- zasilanie

- CPU
- pamięć RAM
- temperatura
- status kontrolera RAID
- stan dysku (S.M.A.R.T.)
- zasilanie

Monitoring działania serwera (serwer działa / serwer nie działa)

Monitoring działania serwera, systemu, utylizacji zasobów

Zawansowany, ciągły monitoring serwera oraz poszczególnych usług (WWW, SQL.) pozwalający na błyskawiczną reakcję administratora w przypadku destabilizacji ich działania

- 1 wybrana strona WWW (działanie LAMP) lub usługa: FTP, bazy danych (MySQL, PostgreSQL), porty (przyjmowanie połączenia)
- wykorzystanie pamięci RAM
- wykorzystanie CPU
- zapis/odczyt z dysków
- dostępność miejsca na partycjach
- dostępność inodów na partycjach

- wybrane strony WWW: nieograniczona ilość stron WWW (wiele stron WWW w jednym scenariuszu wykonywanym krok po kroku)
- wybrane usługi: FTP, bazy danych (MySQL, PostgreSQL), porty (przyjmowanie połączenia)
- wykorzystanie pamięci RAM
- wykorzystanie CPU
- zapis/odczyt z dysków
- dostępność miejsca na partycjach
- dostępność inodów na partycjach

Cykliczne przeglądy serwera i jego konfiguracji


min. raz na 1 miesiąc

Statystyki obciążenia, ruchu sieciowego

Konsultacje techniczne, nie będące zleceniami administracyjnymi

1 h

2 h

Planowanie rozwoju/skalowalności platformy Klienta

Analiza stanu systemu i oprogramowania

Doradztwo w zakresie bezpieczeństwa systemów informatycznych

Konfiguracja i obłsuga backupu

Bezpłatna powierzchnia na backup

100 GB

250 GB

500 GB

Codzienne kopie bezpieczeństwa (utrzymywane 1 lub 2 ostatnie kopie) oraz usługa przywracania danych


+ indywidualny harmonogram backupu

Miesięczna ilość godzin pracy administratora (instalacja i konfiguracja usług i inne czynności wyżej opisane)

2 h

2 h

bezpłatnie w ramach usługi serwera
369,00
PLN/miesięcznie (brutto) 300,00 PLN/miesięcznie (netto) Zamów
738,00
PLN/miesięcznie (brutto) 600,00 PLN/miesięcznie (netto) Zamów

Usługi powiązane

Dowiedz się więcej od naszego eksperta zarzadzania usługami!

Obowiązek informacyjny

IQ PL Sp. z o.o. z siedzibą ul. Geodetów 16, 80-298 Gdańsk wpisana do KRS 0000007725; Sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII wydział KRS; kapitał zakładowy: 140.000 PLN, NIP 583-27-36-211, REGON 192478853, jako administrator danych osobowych, informuje Panią/Pana, iż:

  • wprowadzone do formularza dane osobowe (dane) przetwarzane będą w celu obsługi Pani/Pana zapytań i zgłoszeń (w tym reklamacji):
    1. dane przetwarzane będą przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od zakończenia komunikacji z administratorem
    2. podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), tj. przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy
    3. dane nie będą udostępniane przez administratora podmiotom trzecim, z wyjątkiem podmiotów upoważnionych przez prawo
  • dane mogą być również przetwarzane w celu dochodzenia i ochrony przed roszczeniam
    1. dane przechowywane będą do dnia upływu okresu przedawnienia roszczeń, nie dłużej jednak niż przez okres 6 lat
    2. podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora
    3. dane nie są udostępniane przez administratora podmiotom trzecim, z wyjątkiem podmiotów upoważnionych przez prawo
  • dane przetwarzane będą ponadto w celu ochrony systemu teleinformatycznego oraz usług świadczonych przez administratora
    1. dane przechowywane będą przez okres nie dłuższy niż 2 lata od wygaśnięcia umowy lub zakończenia komunikacji z administratorem
    2. podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora
    3. dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim, z wyjątkiem podmiotów upoważnionych przez prawo
  • ma Pani/Pan prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
  • w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
  • podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania lub zawarcia umowy

Kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych: ;

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem Państwa danych osobowych jest IQ PL Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku (80-298), ul. Geodetów 16, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym Gdańsk – Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000007725, NIP 583273621, REGON 192478853, kapitał zakładowy w wysokości 140.000,00 zł, e-mail: , tel.: +48 58 326 09 90 – 94 (Administrator).

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO) Administrator informuje, że Państwa dane osobowej będą przetwarzane:

  • W celu przeprowadzenia aktualnego procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu:
    1. dane będą przechowywane do czasu zakończenia aktualnie prowadzonego procesu rekrutacji
    2. podstawą przetwarzania danych wskazanych w przepisach prawa pracy (art. 221 Kodeksu pracy i akty wykonawcze) jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO lub (w przypadku współpracowników) Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
  • W celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacji (w przypadku wyrażenia odrębnej zgody):
    1. dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 2 lata
    2. podstawą prawną przetwarzania jest Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
  • W celu ochrony przed roszczeniami:
    1. dane będą przechowywane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikający z obowiązujących przepisów prawa, nie dłużej niż 6 lat;
    2. podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
  • Państwa dane nie będą udostępniane przez Administratora podmiotom trzecim, z wyłączeniem podmiotów upoważnionych przez prawo.

    Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej cofnięciem). Udzieloną zgodę mogą Państwo cofnąć w dowolnym momencie poprzez wysłanie oświadczenia do Administratora w formie pisemnej lub elektronicznej. W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    Podanie Państwa danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji.

    Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: .

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem wprowadzonych do formularza danych jest IQ PL spółką z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku (80-298), ul. Geodetów 16, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym Gdańsk – Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000007725, NIP 583273621, REGON 192478853, kapitał zakładowy w wysokości 140 000,00 zł, e-mail: , tel.: +48 58 326 09 90 – 94 (Administrator).

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO) Administrator informuje, że dane osobowe będą przetwarzane:

  • W celu realizacji zgłoszenia nielegalnych treści:
    1. podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
    2. dane przetwarzane będą przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od zakończenia komunikacji z administratorem.  
  •   W formie logów w celu ochrony przed roszczeniami:
    1. podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. prawnie uzasadniony interes administratora;
    2. dane będą przechowywane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikający z obowiązujących przepisów prawa, nie dłużej jednak niż 2 lata od dnia zgłoszenia.

Dane nie będą udostępniane przez Administratora podmiotom trzecim, z wyłączeniem podmiotów których dotyczy zgłoszenie (w uzasadnionych przypadkach) oraz podmiotów upoważnionych przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności organów ścigania. Podanie Państwa danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zgłoszenia, w tym udzielenia informacji dotyczącej jego przebiegu.

Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Żądanie dotyczące danych osobowych możecie Państwo przekazać w dowolnym momencie poprzez wysłanie oświadczenia do Administratora w formie pisemnej lub elektronicznej.

W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza obowiązujące przepisy mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: .

INFORMATION REGARDING THE PROCESSING OF PERSONAL DATA

The administrator of the data entered in the form is IQ PL limited liability company with registered office in Gdańsk (80-298), 16 Geodetów Street, entered in the Register of Entrepreneurs of the National Court Register in the District Court Gdańsk - North in Gdańsk, VII Economic Department under the KRS number 0000007725, NIP 583273621, REGON 192478853, share capital of PLN 140,000.00, e-mail: , tel: +48 58 326 09 90 - 94 (Administrator).

Pursuant to Article 13 of Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation, hereinafter GDPR), the Administrator informs that personal data will be processed:

  • In order to implement the notification of illegal content:
    1. the legal basis for the processing is Article 6(1)(c) of the GDPR, i.e. the processing is necessary for compliance with a legal obligation to which the controller is subject;
    2. data will be processed for a period of no more than 3 months from the end of communication with the controller,  
  •   In the form of logs to protect against claims:
    1. the basis for processing is Article 6(1)(f) of the GDPR, i.e. the controller's legitimate interest;
    2. data will be stored until the expiration of the period of limitation of claims under applicable law, but no longer than 2 years from the date of notification.

The data will not be made available by the Administrator to third parties, with the exception of entities to which the notification applies (in justified cases) and entities authorized by applicable laws, in particular law enforcement agencies.

Provision of your data is voluntary, but necessary for the execution of the application, including the provision of information on its progress.

You have the right to access your data and the right to rectify, delete, limit processing, the right to data portability and the right to object to processing. You can make a request regarding your personal data at any time by sending a statement to the Administrator in writing or electronically.

If you consider that the processing of your personal data violates applicable regulations, you have the right to lodge a complaint with the President of the Office for Personal Data Protection.

Contact to the Data Protection Officer: .