Czyli szeroka oferta serwerów dedykowanych, serwerów VPS kolokacja oraz miejsce na backup - wszystko w jednym miejscu specjalnie dla Ciebie!
Oferujemy szeroką gamę usług, takich jak serwery dedykowane z administracją, disaster recovery, pocztę pro, usługi chmurowe czy serwery vps.
Proste i kompleksowe rozwiązania, które łączą wysoki poziom bezpieczeństwa z efektywnością ekonomiczną.
Zapewnij ciągłość biznesu z niezawodnymi rozwiązaniami pozwalającymi zachować zgodność z planem ciągłości działania Twojej firmy.
Usługi hostinowe dla stron i aplikacji webowych. Sprawdź naszą ofertę.
W IQ wszyscy klienci posiadają ochronę przed atakami typu DOS i DDOS - Poznaj IQ Shield
W IQ funkcjonuje Zintegrowany System Zarządzania, który pozwala na działanie zgodne ze wszystkimi wymogami norm ISO 22301, ISO 27001, ISO 9001, PCI DSS oraz GDPR.
Wykwalifikowani pracownicy i nowoczesna, redundantna infrastruktura umożliwiają IQ świadczenie kompleksowych usług o szerokim zakresie.
Firma IQ PL Sp. z o.o. powstała w 2001 roku w Gdańsku, w celu zapewnienia bezpieczeństwa przechowywania danych.
Sprawdź co mówią o nas nasi klienci
Na bieżąco publikujemy komunikaty techniczne i najważniejsze informacje dla naszych klientów.
IQ PL Sp. z o.o. realizuje projekt "Rozwój IQ PL Sp. z o.o. o nowe usługi z zakresu bezpieczeństwa danych".
W IQ wiemy, że warto pomagać, dlatego nieodpłatnie udostępniamy swoje usługi organizacjom pożytku publicznego.
Nieprzerwany dostęp do zasobów IT oraz wykorzystywanych narzędzi warunkuje efektywność pracy Twojego zespołu. To przekłada się również na odbiór firmy przez współpracujących z nią klientów. Żadna usługa IT nie gwarantuje całkowitej bezawaryjności. Prawdziwym wyzwaniem jest zapewnić takie wsparcie danej usługi, aby zarówno pracownicy, jak i klienci Twojej firmy nie odczuli skutków pojawiających się problemów. Zastanawiasz się, jak tego dokonać? Zdaj się na wiedzę i doświadczenie IQ.
Unikamy szablonowych rozwiązań, które sprawdzają się tylko na krótką metę. Każdego klienta traktujemy w sposób indywidualny. Dobieramy rodzaj i zakres wsparcia, który będzie najbardziej efektywny dla Twojej firmy. Dzięki temu zyskujesz gwarancję supportu skrojonego na miarę potrzeb.
Wysokie kompetencje pracowników działu technicznego zapewniają maksymalny poziom bezpieczeństwa. Wiedza i doświadczenie pomagają w optymalnej konfiguracji usługi oraz szybkim reagowaniu na wszelkie nieprawidłowości w jej działaniu. Naszym priorytetem jest przede wszystkim zapobiegać ewentualnym awariom.
Wsparcie dedykowanego opiekuna to gwarancja szybkiej i bezproblemowej reakcji w nagłych sytuacjach. Kontakt z przydzielonym pracownikiem IQ nie tylko buduje zaufanie, ale przede wszystkim usprawnia proces komunikacji. To kluczowy element w procesie reagowania na problemy.
Monitoring w trybie 24/7/365 to pewność, że działanie wybranej usługi jest kontrolowane niezależnie od trybu pracy Twojej firmy. O każdej porze dnia i nocy nasz czas reakcji oraz usunięcia awarii jest zawsze taki sam.
Twoje dane firmowe muszą być bezpieczne nawet wtedy, gdy z nich nie korzystasz. Dzięki kompleksowemu wsparciu zapewniamy nie tylko stały dostęp do zasobów i możliwość zachowania płynności pracy, ale także wysoki poziom ochrony.
Wsparcie techniczne w trybie 24/7/365 to nasz sposób na utrzymanie stałej dostępności usługi. Dzięki temu masz dostęp do konkretnych zasobów i narzędzi o każdej porze dnia i nocy. To zapewnia możliwość korzystania z usługi nawet poza standardowymi godzinami pracy Twojej firmy.
Indywidualnie dobrany zakres wsparcia technicznego pozwala uzyskać maksymalny poziom ochrony przy zoptymalizowanych nakładach finansowych. Otrzymujesz od nas perfekcyjnie dopasowaną usługę, która nie obciążą budżetu Twojej firmy.
Skontaktuj się z nami - doradzimy, wycenimy, odpowiemy na Twoje pytania!